BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, March 20, 2011

assalamualaikum.
:)
already a week stayed at home
begin expand like a balloon..
pipi mcm pau kaya..
kau gemok,aiza
hahahaha..

di mcD..with them and amsyar too..die x lah makan burger lak kan? haha.
spend a little time with them..




yesterday,i got text from miss..
alhamdulillah..next sem i go..
but yeah..have to go back to shah alam tomorrow...




menangis sampai bengkak..menangis sampai migrain..
this morning..kembali semangat..
senyum lebar lebar..
ayah cakap
'perjalanan jauh lagi,kak..mungkin skg bukan rezeki akak..
.insya ALLAH..ALLAH itu Maha Adil..
susah sebenarnye..

look happy from outside..
the inner part..
im in pain..
frust with myself..
bukan senang aku nak berjaya..
mesti ada je sangkut....
dari dulu....
aku puas usaha..usaha..usaha..
aku redha..
rezeki aku lambat....
aku terima..

bohong aku x cemburu dgn org lain...
;)
who i will miss most?



who i will miss most?
AMSYAR WAZIF

:)

0 comments: