BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, January 5, 2011



tidak terlambat untuk saya ucapkan selamat tahun baru..welcome 2011 !! maaf..its late.past is past..malas nak fikir..kenangan itu saya akn simpan..even pon pahit ye,awk..cukupla sekadar berkawan..saya da penat..dan awk pon harap maklum..im own...so,just let the memories remain as part of our life.ok? 

dan tahun ini jugak..saya secara rasminya akan mendapat lagi seorang new incomer in our family..excited?? i cant really tell..cuz i cant express it..saya bahagia dengan apa yang saya ada..sesiapa yang sangat x suka dengan apa yang kami ada..ataupun sangat suka menjaga kain dalam orang...saya tak kesah..saya juz nak ucapkan TERIMA KASIH..cuz you guys are more way useless!!

currently posting di obsetric..sangat suka!! byk experience..banyak kene work out kn minda nih..xpe..belaja selagi ade mase..kejar ilmu..walaupun saya bukan seorang dokter ataupun cikgu ataupun peguam...tapi saya tetap bangga dengan apa yang saya ada sekarang ini..insya ALLAH..

dan....terima kasih CINTA....
terima kasih atas semuanya....saya sayang anda....anda..dan anda..haha..thnx syg...

0 comments: